Služba spočívá v kompletní poprodejní podpoře. Po celou dobu provozu stroje neplatíte za žádný spotřební materiál, servisní zásahy ani za potřebné provozní díly – toto je obsaženo a rozloženo ve zvýhodněné ceně za každou zhotovenou kopii nebo tisk na základě uzavřené smlouvy.

Při uzavření Smlouvy servisní podpory zaplatíte již od 0,25 Kč bez DPH za kopii/tisk za každou stranu A4. Následně Vám bezplatně poskytneme servisní podporu a údržbu stroje včetně provozních dílů nutných pro provoz stroje.

Za tuto cenu kopie Vám jiní nabídnou pouze spotřební materiál. Údržbu stroje, servisní činnosti a provozní díly Vám budou během let provozu stroje účtovat navíc.

Smlouvu lze sjednat ke všem A4/A3 kopírovacím strojům z naší aktuální nabídky.

Touto smlouvou nejste vázáni k žádným odběrům dalších materiálů a můžete ji kdykoli vypovědět bez jakýchkoliv sankcí.

Výhody našeho servisu tiskáren při uzavření smlouvy

  • servis v sídle zákazníka
  • servis zdarma v případě zakoupení tiskárny nebo multifunkčního zařízení od nás
  • servis při haváriích i v rámci běžné údržby
  • možnost využití výhodné nabídky na spotřební materiály
  • platíte pouze za to, co nakopírujete nebo vytisknete (cena je jednotná za stránku bez jakýchkoliv limitů – to znamená, že se nemusíte zavazovat k žádným smluvním odběrům a nemusíte platit nic navíc.

Priority servisní podpory v přístupu k zákazníkovi

  • nenavyšovat zákazníkovi prodejní cenu stroje provozními náklady přes údržbu stroje, servisními pracemi nebo náhradními díly.
  • naprostá serióznost po celou dobu provozu stroje. Transparentnost a jednoduchost provozních nákladů multifunkčních kopírovacích strojů dodaných naší společností.
  • Platby za kopie až po jejich zhotovení v pravidelných intervalech – nikdy předem.

V jakých regionech zajišťujeme servis

Servisní zajištění poskytujeme za výhodných cenových podmínek převážně v Plzeňském, Karlovarském a Ústeckém kraji.


Pronájmy strojů

Pronájmy strojů

Pronájem a servisní zajištění tiskáren a kopírovacích strojů